in

LOVELOVE جینجین

همکاری های خارجی RM

لیست پخش همکاری های RM با هنرمندان خارجی

نامجون در تولد 28 سالگی خود آرزوهای زیادی را از ارمی ها دریافت کرده است. طرفداران کلیپ های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و همچنین رویدادهای آنلاین ویژه ای را برای جشن گرفتن روز تولد لیدرBTS برگزارکرده اند. نامجون که با بازی آتشینش روی صحنه شناخته می شود، بدون شک به نماد جوانان تبدیل شده است. از آنجایی که خود یک ترانه سرای ماهر است، جای تعجب نیست که RM چندین بار با هم تیمی هایش از جمله Yet To Come، Dynamite و موارد دیگر همکاری کرده است.

راه دیگری برای جشن گرفتن روز بزرگ او وجود ندارد! بیایید به برخی از آهنگ های موفق او با هنرمندان خارج از قالب  Bangtan گوش دهیم.

 

Sexy nukim

اوایل این ماه، RM تک آهنگ جدید خود را با عنوان Sexy Nukim با همکاری گروه کره ای Balming Tiger منتشر کرد. موزیک ویدیو Sexy Nukim در روز پنجشنبه 1 سپتامبر به صورت آنلاین منتشر شد و طرفداران از ان استقبال خوبی کردند. نکته قابل توجه، آهنگ جدید اولین همکاری RM با Balming Tiger است.

namjoon 16629639973x2 1

 

change

چند سال پیش، رپر آمریکایی ویل به دنبال سولو خود Illest به او پیشنهاد داد. این دو سلبریتی با استعداد در سال 2017 برای آهنگی به نام Change که سناریوهای آن زمان در کره و آمریکا را به تصویر می‌کشید، همکاری کردند. اگر از طرفداران BTS هستید، نباید این آهنگ را از دست بدهید.

wale rap monster bts

Seoul Town Road

RM با حضور لیل ناس ایکس در Seoul Town Road، بازسازی رسمی Old Town Road، سرتیتر اخبار شد. لهجه RM در این آهنگ آن را در بین طرفداران دوچندان محبوب کرد.

unnamed 1 3

seoul

آهنگ سئول شما را به یاد زادگاهتان می اندازد. برای این آهنگ روح‌انگیز، RM با گروه موسیقی دو نفره الکتروپاپ بریتانیایی Honne که این آهنگ را تولید کردند، همکاری کرد.

Gajah

این یکی دیگر از تک‌آهنگ‌های غیرآلبومیی است که RM در سال 2017 در ان حضور داشت. Gajah توسط هنرمند هیپ‌هاپ و خواننده رپ، Gaeko منتشر شد. RM اشعار جذاب ان را نوشته است و جالب اینکه این آهنگ در جدول کره در رتبه 17 قرار گرفت.

rap monster gaeko1

timeless

این آهنگ فراموش نشدنی است! در سال 2018، کیم نام جون به همراه Tiger JK در این آهنگ همکاری کردند و متن ترانه را تشکیل دادند. طی یک نمایش، تایگر جی کی از RM به خاطر تلاش هایش تشکر کرد. او گفته است که این آخرین آلبوم Drunken Tiger و شروع Tiger JK بود و او می‌خواست همه چیز را به شیوه‌ای جالب جمع بندی کند.او درباره ی این همکاری چنین می گوید:

 “به لطف RM، من توانستم به شماره 1 در ایالات متحده و شماره 3 در سراسر جهان دست پیدا کنم.”

unnamed 8

تولدت مبارک کیم نامجون!

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

RM from BTS opens up on his birthday Every day is a fight

مصاحبه جدید RM

dummy 2

پلی لیست پیشنهادی جونگ کوک