RM from BTS opens up on his birthday Every day is a fight
in

LOVELOVE CryCry جینجین

مصاحبه جدید RM

کیم نامجون که رهبر پرافتخار گروه محبوب BTS است، امروز، 12 سپتامبر، یک سال بزرگتر و عاقلتر شد. این خواننده رپ طبق سن بین المللی خود 28 ساله شد، اما طبق سن کره ای 29 سال دارد. او که با نام RM نیز شناخته می شود، اولین عضوی بود که به BTS پیوست و در سال 2013 با دیگر اعضای خود جین، جیمین، سوگا، جی هوپ، جونگ کوک و وی دبیو کرد.

bts BE concept teaser RM 1

در حالی که نقاط عطف و دستاوردهای او و گروه از تلاش صحبت می کند، نامجون یک بار در مورد برنامه های خود برای آینده صحبت کرد. نامجون، فاش کرده بود که می خواهد در آینده کاری در فضای هنر انجام دهدبه طور مثال به عنوان کارشناس هنر!

او در یک پادکست در مورد عشق خود به هنر صحبت کرد و گفت که امیدوار است فضایی را باز کند که بتواند مجموعه هنری خود را در حالی که یک کافه کوچک در یک محل راه اندازی کرده و انها را  به نمایش بگذارد. این خواننده رپ همچنین امیدهای خود را برای 30 سالگی  به وضوح بیان کرد.

RM گفت در 30 سالگی ، می‌خواهد روی تعادل بین نقش خود به عنوان رهبر و عضو BTS و زندگی خارج از صحنه به عنوان کیم نامجون تمرکز کند. این خواننده رپ اعتراف کرد که وقتی آنها به عنوان BTS شروع به کار کردند، اعضا مجبور بودند “روح یا شخصیت خود را قربانی کنند.” او توضیح داد:

“چون هفت شخصیت وجود دارد و زمانی که به عنوان یک تیم شروع به کار کردیم 19 یا 18 ساله بودیم، اما اکنون ما” تقریباً 30 ساله شده‌ایم. ما مرد و بزرگسال شدیم بنابراین شخصیت‌های متفاوتی داریم یا شاید دیدگاه‌های متفاوتی در آینده داریم. اما BTS هنوز برای من بسیار مهم است، این بزرگترین بخش من است. اما حفظ این شدت به عنوان یک تیم باعث شد به راحتی فراموش کنم که چه کسی هستم. چه کسی بودم  و اصلا چرا این کار را شروع کردم.”

رهبر BTS اضافه کرد:

“برای 30 سالگی، من فقط می‌خواهم راهی پیدا کنم که مانند نیمی از اعضای BTS و رهبر RM و نیمی به عنوان نامجون کیم زندگی کنم.”

در همین حال، طرفداران BTS و اعضای دیگر نامجون شبکه های اجتماعی را با تبریک تولد گرم و دوست داشتنی برای خواننده رپ پر کرده اند.

تولدت مبارک کیم نامجون

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

t3tpc2rn0cwynplt 1631421128

جشن گرفتن تولد RM به سبک ارمی ها

restmb jhidxmake

همکاری های خارجی RM