3939587532
in

LOVELOVE CryCry

صحبت های نامجنون با فارل ویلیامز 1

RM از BTS اعتراف می کند که قبل از کنسرت حتی الان “عصبی” و “افسرده” می شود

 

بر کسی پوشیده نیست که پسرهای BTS مطمئناً می دانند که چگونه یک برنامه نمایشی برگزار کنند! در واقع، کنسرت‌های آن‌ها عمدتاً به دلیل مهارت اجرایی بی‌نظیر و البته جذابیت خاصشان به خوبی و حرفه ای برگزار می شود. اما، آیا می دانستید که پشت صحنه همیشه به این زیبایی نیست؟

در یک گفتگوی غافلگیرکننده با فارل ویلیامز برای رولینگ استون، فارل به گفتگو با لیدر بی تی اس  نشست .

با توجه به این واقعیت که هر کنسرت یک چالش است، RM اعتراف کرد که به محض اینکه وارد صحنه اجراها می شوند در جای خود قرار می گیرند. به عنوان مثال، در طول نمایش های استادیوم لاس وگاس، خواننده رپ اعتراف می کند که پس از سه آهنگ اول، “گوشی ها را در می آوریم و می گوییم “ما برگشتیم” – از آن لحظه، شخصیت متفاوتی وجود دارد، نامجونی متفاوت برای دو ساعت و نیم آینده.”

 

با توجه به پرواز هواداران از نقاط مختلف جهان، RM می گوید که در طول تمرینات و حتی در هواپیما، “واقعا، عصبی می شود.”

“فکر کردن به این موضوع ، مثل اینه که باید جبران کنم. باید بهترین شب زندگیشونو را بهشون تقدیم کنم. بنابراین این یک آشفتگی است و انرژی زیادی از من می گیرد. من یک انسان هستم و عصبی می شوم و واقعاً گاهی اوقات با تمام انرژی هایی که از سوی طرفدارا دریافت می کنم دچار افسردگی می شوم. اما من سعی می کنم با آن کنار بیایم زیرا موسیقی را دوست دارم.”

RM با اعلام مسئولیت خود در قبال ARMY، که به گفته او “ما را از یک شهر کوچک در کره، تمام راه را به قلب این صنعت موسیقی آورده است”، اعتراف کرد که نمی خواهد آنها را ناامید کند.

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90603762

بازگشت تهیونگ به عنوان بازیگر

Picsart 23 02 28 11 32 50 484

خانه ی جونگ کوک