suga 1
in

LOVELOVE جینجین CryCry OMGOMG

دیدار شوگا و بسکتبالیست های بنام

بی تی اس: شوگا هدیه ویژه ای از استفن کری دریافت کرد.

شوگا BTS از زمانی که rakuten  بازی های شنبه شب NBA ژاپن را اعلام کرده است در سر تیتر خبر ها قرار گرفته است. تماشای بهترین زندگی‌اش در گلدن استیت وریرز در برابر بازی واشنگتن ویزاردز تنها چیزی بود که آرمی به آن نیاز داشت. در بخشی از این سفر، شوگا با چندین ستاره بسکتبال از جمله گلدن استیت وریرز، کلی تامپسون و استفن کوری ملاقات کرد.

Fd4f0SAVUAAjneH

در یک عکس جذاب که توسط صفحه رسمی توییتر NBA فیلیپین به اشتراک گذاشته شده است، مین یونگی در کنار کلی تامپسون از گلدن استیت وریرز قرار دارد. در توییت نوشته شده بود:

«کلی تامپسون با SUGA از BTS گپ دوستانه ی خوبی داشتند! فکر می کنی چه چیزی باعث لبخند او شده است؟»

در تصاویری که خود مین یونگی به اشتراک گذاشته است، این خواننده رپ در حال ژست گرفتن با استفن کوری دیده می شود که یک پیراهن امضا شده در دست دارد. در عوض، شوگا جعبه‌ای از آخرین آلبوم BTS، Proof را به او هدیه داده است.

اگر این کافی نبود،

در جریان بازی گلدن استیت وریرز و واشنگتن ویزاردز، شوگا در حال اشاره به یک خطا در بازی دیده شد. این لحظه اگرچه کوتاه بود اما آرمی ها را در سراسر جهان گرفتار کرد و به همه یادآوری کرد که شوگا چقدر بسکتبال را دوست دارد. و گفتند که یونگی خودش یک پا داور است!

سوگا علاوه بر دیدار با بسکتبالیست ها، در حال صحبت با ستاره تنیس ژاپنی المپیک، نائومی اوزاکا نیز دیده شد. بر کسی پوشیده نیست که او نیز یکی از طرفدار بزرگ BTS است. اوزاکا در توییتر فاش کرد که عاشق آهنگ BTS “Autumn Leaves” است که توسط Suga ساخته شده است.

Fd6KdfGUoAAwf6L

بسیاری از لبخند دلگرم کننده یونگی غمگین بودند. یک ARMY عکسی از شوگا از نزدیک به اشتراک گذاشت و توییت کرد:

“این لبخند لثه ای زیبای او.”

Fd6KKaSUAAARHtt

با اشاره به لبخند لثه ای معروف او که ارمی ها عاشق اش هستند.

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90726 16650672743686 1920

جیمین جدال تاریکی و نور

taehyung 16689314793x2 1

عکس برهنه کیم تهیونگ