taehyung jennie 16633332053x2 1
in

OMGOMG LOVELOVE CryCry جینجین

حضور تهیونگ در مهمانی بلک پینک

حضور تهیونگ در مهمانی بلک پینک به شایعات قرار گذاشتن او و جنی دامن زده است!

 

رسانه های خبری کره ای مدعی شده اند که خواننده تهیونگ به جنی و اعضای دیگر BLACKPINK جیسو، رز و لیسا در یک مهمانی خصوصی که برای آلبوم آنها به نام Born Pink برگزار شده بود، پیوست. این گزارش در مورد حضور کیم تهیونگ در مهمانی اختصاصی BLACKPINK در حالی منتشر شد که شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات او با جنی منتشر شد.

شبکه خبری JTBC کره جنوبی گزارش داد که این مهمانی در 14 سپتامبر در سئونگ سو-دونگ سئول برگزار شد. دعوت نامه ها فقط برای افراد مشهور ارسال شده بود و ادعا می شود که حتی مدیران ستاره ها نیز اجازه نداشتند. لیست مهمانان ظاهراً شامل بازیگران، خوانندگان و غیره بود. این گزارش اضافه کرد که آژانس های تهیونگ و جنی، HYBE و YG Entertainment، این تحولات را تایید نکرده اند.

images

خبر حضور تهیونگ در مهمانی پس از انتشار تصاویر این زوج در فضای مجازی، به تیتر خبرها تبدیل شده است. در تصاویری که اکنون در فضای مجازی منتشر شده اند، به نظر می رسد افرادی که شبیه وی و جنی هستند در یک تصویر، شخصی شبیه به تهیونگ در حال  بوسه زدن بر روی سر زنی است که شبیه اعضای BLACKPINK است دیده می شود. در تصویری دیگر، این زوج در مقابل مجسمه بودا با دستان بسته ژست گرفتند.

Love

 

1663294211 1 1

اگرچه HYBE و YG Entertainment هنوز بیانیه‌ای در رابطه با این تصاویر و رابطه خود منتشر نکرده‌اند، اما بیانیه‌ای مبهم به اشتراک گذاشتند. همانطور که نشریه کره جنوبی نیوزن در گزارش خود نقل کرد، آژانس ها گفتند که موضع خود را حفظ می کنند که “تأیید آن دشوار است زیرا این زندگی خصوصی هنرمند است.”

What do you think?

11 Points
Upvote Downvote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

bts jins sad confession on being an idol i ve lost a lot of people around me

صحبت های دردناک جین

کیم تهیونگ پرجستجوترین فرد آسیایی در گوگل

کیم تهیونگ پرجستجوترین فرد آسیایی در گوگل