Loyal Fanboy Jungkook Spotted at IU s Concert openingPicture
in

LOVELOVE جینجین CryCry OMGOMG

جونگ کوک در کنسرت IU

ارمی جونگ کوک را “فنبوی واقعی” صدا می زنند !

او در کنسرت ساعت طلایی IU شرکت می کند.

unnamed 10

جونگ کوک یکی از طرفداران دو اتیشه ایو خواننده معروف کره ای است. مکنه طلایی  اغلب تحسین خود را نسبت به این خواننده ابراز کرده است و او اخیراً در کنسرت او دیده شد و ثابت کرد که او یک سوپر طرفدار است. آی یو کنسرت  دو روزه ای را با عنوان ساعت طلایی در استادیوم المپیک سئول برگزار کرد. این اولین کنسرت حضوری او در سه سال اخیر است.

جونگ کوک یک بار فاش کرده بود که آلبوم IU را با اولین دستمزدش خریده است. او همچنین آهنگ او را در اودیشن خود خوانده و از آن زمان تاکنون همچنان از طرفدارای ایو است. در روز اول کنسرت او، 17 سپتامبر، طرفداران جونگ کوک را در میان جمعیت دیدند و به سرعت در شبکه های اجتماعی عکس هایی از آن را به اشتراک گذاشتند. او در حالی دیده شد که صورتش را با ماسک پوشانده بود. Soobin عضو TXT و Jeongyeon عضو TWICE نیز در این کنسرت حضور داشتند.

طرفداران از حضور او در کنسرت بسیار خوشحال بودند .نظرات کاربران درباره حضور او:

حضور جونگ کوک در کنسرت iu بسیار شیرین است، با توجه به اینکه او  همیشه از طرفداران  آیو بوده است. امیدوارم جونگ کوکی من بهترین لحظات را در کنسرت یو سپری کرده باشد.

یکی دیگر از طرفدارانش نوشت:

“جونگ کوک بیش از 10 سال است که ایو را دنبال می کند و از طرفداران وفادار یو به شمار می رود و بالاخره امروز در کنسرت او شرکت می کند. من برای او بسیار خوشحالم.”

 

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7079b610 eec7 11ec aecc c1c185cc1df3 800 420

jimin’s 6packs

EYNienYWsAAF9yL

اهدای 100 میلیون وونی نامجون