unnamed 15
in

LOVELOVE OMGOMG CryCry جینجین

جونگ کوک در قطر

جونگ کوک به سفر قطر کرد !

BTS ARMY از نزدیک سفر جئون جونگ کوک به قطر را دنبال می کند. این خواننده در حال انجام فعالیت های خود در قطر دیده شد و طرفداران  فیلم ها و عکس هایی از دوران اقامت او در این کشور عربی را به اشتراک می گذارند. جوانترین عضو BTS روز قبل در حال گرفتن هواپیما به قطر دیده شد و K-media گزارش داد که این هواپیما برای تبلیغ جام جهانی 2022 بوده است.

 

jk qatar 16667072393x2 1

جونگ کوک روز سه شنبه در جریان فعالیت هایش در قطر با یک کت کرم و شلوار مشکی دیده شد. این خواننده هر کجا که می رفت مورد استقبال هواداران قرار می گرفت. طرفداران مشتاقانه روی عکس‌های او کلیک می‌کنند، ویدیو ضبط می‌کنند و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. جونگ کوک در هر فرصتی که پیدا می کرد برای طرفداران با دست قلب می فرستاد و برای آنها دست تکان می داد.

BTS Jungkook will go to Qatar today 3 820x1024 1

اعضای BTS در حال حاضر فعالیت های کاری خود را قبل از ثبت نام برای ارتش دنبال  می کنند. جین به آرژانتین پرواز کرده است تا به Coldplay در کنسرت آنها در بوئنوس آیرس بپیوندد و آهنگ خود ” Astronaut” را که به زودی منتشر خواهد شد را اجرا کند.

کمپانی آنها تصمیم خود را برای پیوستن به ارتش دو روز پس از کنسرت Yet to Come آنها در بوسان اعلام کرد و به ماه‌ها گمانه‌زنی درباره سرنوشت گروه‌ با توجه به خدمت سربازی اجباری کره جنوبی پایان داد.

What do you think?

One Comment

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 21 e1587320067313

آپدیت اینستاگرام تهیونگ 2 آبان

d

حضور جین در قسمت اینده Running Man