t3tpc2rn0cwynplt 1631421128
in

LOVELOVE جینجین OMGOMG

جشن گرفتن تولد RM به سبک ارمی ها

جشن گرفتن تولد نامجون به سبک ارمی ها

لیدر بی تی اس کیم نامجون در روز دوشنبه، 12 سپتامبر 28 ساله شد. طرفداران همه در شبکه های اجتماعی به جشن تولد او واکنش نشان دادند و این روز  را با بهترین آرزوها برای خواننده رپ جشن گرفتند. در همین حال،  هواداران بی تس اس ، ARMY رویدادهای آنلاین ویژه ای را برای جشن گرفتن روز تولد رهبر BTS ایجاد کرده اند. در اینجا نگاهی گذرا به نحوه جشن گرفتن تولد RM توسط طرفداران می اندازیم.

 

کتاب رویداد زنده

لیدر BTS اغلب نقل قول های انگیزشی از کتاب های مورد علاقه خود را برای گسترش خوش بینی در بین ارمی ها به اشتراک می گذارد. در روز تولد او، یکی از طرفداران میزبان یک جلسه “Book R Live” شده است. این کاربر توییتر نوشت:

«سلام به خوانندگان عزیز! تصمیم گرفتیم برای تولد نامجون یک رویداد خبری #BookRLive راه اندازی کنیم! جون دوست دارد نقل قول‌هایی از کتاب‌هایی را که می خواند با ما به اشتراک بگذارد. در روز تولد او، ما  هم همین کار را می کنیم!»

ایجاد ویدیوها

ارمی ها یک تبلیغ آنلاین با همکاری ایستگاه Shin-Youngsan ایجاد کرده اند است، جایی که آنها یک ویدیوی 15 ثانیه ای اختصاص داده شده به نامجون ایجاد می کنند. ظاهراً تا 14 سپتامبر برای مشاهده در دسترس خواهد بود.

اکتاو

طرفداران نامجون به طور گسترده به رویدادی به نام Octave پیوسته اند، جایی که از ARMY خواسته شده است تا افکار خام خود را در مورد لیدر BTS بیان کند.

“سلام آرمی!! به OCTAVE خوش آمدید!! برای اولین رویداد، از الگوی داده شده استفاده کنید تا بنویسید چگونه نامجون شما را برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر تشویق کرد!

رویداد پخش

جدای از رویدادهای مختلفی که توسط طرفداران نامجون برگزار می شد، یکی از رویدادهای پخش آهنگ های او بود.

در عرصه حرفه ای، همین یک هفته پیش بود که RM تک آهنگ جدید خود به نام Sexy Nukim را با همکاری گروه معروف کره جنوبی Balming Tiger منتشر کرد که در این رویداد پخش شد.

اینها نمونه های کوچکی از پروژه های تولد نامجون است که ارمی های سراسر دنیا انجام داده اند !

تولدت مبارک کیم نامجون!

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

bts rm 1 16629538763x2 1

تبریک تولد نامجون توسط اعضا

RM from BTS opens up on his birthday Every day is a fight

مصاحبه جدید RM