bts jin 1660916904283 1660916912182 1660916912182
in

CryCry LOVELOVE OMGOMG جینجین

تصمیم نهایی جین درباره سربازی رفتن

 

از زمانی که اعلام شد کیم سوکجین، بزرگ ترین عضو گروه در خدمت سربازی اجباری در کره جنوبی نام نویسی خواهد کرد،ارمی دلش شکسته است. با این حال، آنها حمایت گسترده ای از جین نشان داده اند. حالا جین فاش کرد که برای مدت طولانی قصد انجام این کار را داشته است. عضو Bangtan Boys اخیراً آهنگ انفرادی خود را به نام The Astronaut با همکاری Coldplay منتشر کرده است. او همچنین در کنسرت coldplay در آرژانتین به انها ملحق شد تا آهنگ انفرادی خود را به همراه انها اجرا کند.

جین قبل از اجرای خود در مورد برنامه های نظامی خود صحبت کرد و فاش کرد که تصمیم گرفته است این کار را پس از انتشار آلبوم استودیویی BE در سال 2020 توسط BTS انجام دهد. او خدمت سربازی را  موضوع “ولدمورت” خواند و گفت:

“پس از پایان دادن به برنامه آرژانتین. فکر می کنم به محض ورود به کره، فرم های خود را برای خدمت اجباری پر کنم.”

 

او ادامه داد:

«در ابتدا، من و اعضا درباره برنامه‌هایی که به زودی پس از آلبوم BE  نام‌نویسی کنم، صحبت کرده بودیم. با این حال، آن تابستان، همراه با موج همه‌گیری COVID-19، آهنگ ما «Dynamite» رتبه اول را در «100 داغ» بیلبورد کسب کرد. به دلیل موفقیت غیرمنتظره‌اش، نمی‌توانستم همان موقع به سربازی بروم. ما هنوز در میانه یک بیماری همه گیر بودیم و برای بازگشت عشقی که طرفداران به ما نشان دادند، تصمیم گرفتیم روی Butter و Permission To Dance  کار کنیم. این دو آهنگ نیز نتایج فوق‌العاده‌ای داشتند، و بنابراین برای من درست نبود که همه چیز را کنار بگذارم و اعضا و طرفداران را ترک کنم.»

 

او همچنین فاش کرد که پس از اهنگ Permission To Dance ، آنها تصمیم گرفتند که او باید قبل از شروع خدمت سربازی در کنسرت های آنها شرکت کند. جین به اعضایش گفته بود:

که اگر به سربازی بروم بیشتر از همه برای اجرای روی صحنه تنگ خواهد شد. بنابراین ما کنسرت‌هایمان را با موفقیت به پایان رساندیم، اما پس از آن به «گرمی» دعوت شدیم. بنابراین،گفتم  “باشه، بیایید به  “گرمی” هم برویم.”

جین سپس فاش کرد که قرار بود در ماه مه یا ژوئن امسال به خدمت سربازی برود و شرکتش به او “اوکی”  داده است. با این حال، برنامه های او مختل شد زیرا کنسرت بوسان BTS برگزار شد و اعضا فکر می کردند که این آخرین فرصت آنها برای اجرای یک کنسرت در کره است.

 ما کنسرت مناسبی نداشته ایم که بتوانیم صدای طرفداران کره ای خود را بشنویم. بنابراین آنها من را متقاعد کردند که تا پایان کنسرت بوسان صبر کنم.”

درباره انتقاد هایی که ازشان شد گفت:

در کره، همه اعضا و من نفرت زیادی برای کل این مصیبت دریافت کردیم. صادقانه بگویم، بخش کوچکی از من وجود دارد که احساس ناراحتی می کند. تنها دلیلی که ما موضع خود را در مورد خدمت سربازی اعلام نکردیم این بود که نمی‌خواستیم ارمی در کنسرت بوسان ما گریه کند. اما خیلی‌ها درباره ما صحبت می‌کردند و می‌گفتند «باید معافیت دریافت کنند» یا «وظیفه آنهاست که خدمت کنند» و بحث تشدید شد. حتی اگر همه اینها کاملاً درست به نظر نمی رسد، حداقل خوشحالم که در طول کنسرتمان، طرفدارانمان را در اشک ندیدم.

جین در پایان گفت:

ارزش تحمل انتقاد را داشت.

جین یک فرشتس !

What do you think?

3 Comments

Leave a Reply
  1. نمیدونم برای سربازی جین ناراحتم…ولی خوشحالم هستم چون اون خودش خاسته برا سربازی و از سربازی میاد و اتفاقات رو برامون تعریف میکنه و ی کامبک خیلی خوب داریم 😭🥲💜💜💜

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

567a9 16388679540186 1920

شکسته شدن سکوت دو کمپانی YG و HYBE

dummy 4

شکایت علیه شوگا