jiminCover 1 2
in

LOVELOVE جینجین OMGOMG CryCry

تاریخ انتشار آلبوم تک نفره جیمین

کمپانی بیگ هیت پس از به اشتراک گذاشتن یک شمارش معکوس، اولین اطلاعات درباره آلبوم تک نفره جیمین را منتشر کرده است.

آلبوم تک نفره جیمین به نام «Face» به زودی منتشر خواهد شد. نام این آلبوم رو به رو شدن جیمین با خودش به عنوان یک آیدل جدا از گروه مشهورش را به تصویر می‌کشد. کمپانی بیگ هیت با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

«سلام. این بیگ هیت است. جیمین، عضو گروه BTS آلبوم تک نفره خود به نام «Face» را به زودی منتشر خواهد کرد.این آلبوم تماما درباره مواجه شدن جیمین با خودش به عنوان یک هنرمند جدا از گروه BTS و بقیه اعضا این گروه است.جیمین پس از انتشار این آلبوم در مراسم‌هایی مختلف به دیدار با طرفداران مشغول خواهد شد. مانند همیشه از شما تقاضا حمایت از جیمین را داریم.»

پس از انتشار این بیانیه، بیگ هیت یک ویدیو بسیار جذاب از این آلبوم نیز منتشر کرد. به گزارش وقت صبح  این ویدیو حال و هوا اولین آلبوم تک نفره جیمین را به خوبی به تصویر می‌کشد.

این آلبوم از ساعت 11 صبح، چهارشنبه 22 فوریه 2023 برای پیش خرید در دسترس خواهد بود و به طور رسمی در ساعت 13، جمعه، 24 مارچ 2023 منتشر خواهد شد.

در روز 21 فوریه، صفحه رسمی اینستاگرام گروه BTS (@bts.bighitofficial) یک شمارش معکوس مرموز در استوری‌های خود منتشر کرد.

این شمارش معکوس هیچ توضیحی به جز یک متن طولانی مرموز با عنوان «Circle of Resonance» نداشت. این شمارش معکوس در 22 فوریه، ساعت 12 صبح به وقت KST به پایان خواهد رسید.

منبع: وقت صبح

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

maxresdefault 37

موزیک ویدیو Dreamers

fashionweek.kpop

بی تی اس در هفته مد میلان شرکت می کند