90603762
in

LOVELOVE OMGOMG جینجین CryCry

بازگشت تهیونگ به عنوان بازیگر

BTS’ V بعد از شش سال پس از موفقیت Hwarang به بازیگری بازمی گردد؟

ستاره بی تی اس تهیونگ، که بیشتر به خاطر صدای بم  و جذابیت صحنه و چهره بی عیب و نقصش شناخته می شود، جدا از آواز خواندن و رقصیدن، یک بازیگر نیز هست و اولین بازی خود را در سال 2016 در سریال hwarang  انجام داد.

برای کسانی از شما که نمی دانید، V اولین بار در سال 2016 در K-drama Hwarang: The Poet Warrior Youth ظاهر شد. این خواننده با بازی در کنار نام های بزرگی مانند پارک سئو جون، پارک هیونگ شیک و دیگران، مهارت بازیگری خود را نمایش گذاشت . او، اما همچنین دوستانی برای مادام العمر پیدا کرد، که ما اکنون به آنها می گوییم : The Wooga Squad

و حالا، اگر گزارش‌های اخیر درست باشد، تهیونگ ممکن است علاقه داشته باشد که یک بار دیگر بازیگری را تجربه کند.

بله، درسته . طبق گزارش رسانه های کره ای، این خواننده “علاقه دائمی به فعالیت های بازیگری” نشان داده است. لازم نیست به شما بگوییم که این اطلاعات جدید چه شورشی در اینترنت به پا کرده است. بالاخره ARMY شش سال است که منتظر این لحظه بوده !

با توجه به اینکه پسرها در تمام این مدت بیشتر روی فعالیت‌های انفرادی تمرکز کرده‌اند، چندان دور از ذهن نیست که بگوییم “Actor V”  ممکن است خیلی زود بازگردد.

جدای از پروژه های بازیگری، شایعه شده است که آلبوم انفرادی او نیز زودتر از حد پیش بینی شده منتشر خواهد شد، زیرا در همان گزارش آمده است که این خواننده «به سختی تلاش کرده است تا آلبوم انفرادی خود را در پایان سال منتشر کند. ”

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89214670

روتین ورزشی لیدر بی تی اس

3939587532

صحبت های نامجنون با فارل ویلیامز 1