108045
in

LOVELOVE CryCry جینجین

اجرای جین در کنسرت coldplay

جین خواننده BTS اوایل این هفته به آرژانتین آمد و یکی از اولین کارهایی که انجام داد شرکت در کنسرت Coldplay بود که در این کشور اتفاق می افتاد. ویدئوها و تصاویری از کیم سوکجین، که روز جمعه تک آهنگ جدید خود را به همراه گروه بریتانیایی Astronaut منتشر کرد، در فضای مجازی منتشر شد .

اگرچه یک کلیپ کوتاه از او پخش شد، اما جین در حال لذت بردن از اجرای زنده دیده شده است.

جین برای پیوستن به Coldplay در یکی از کنسرت های آنها در آرژانتین به این کشور سفر کرده است. ساعاتی پس از انتشار آهنگ انفرادی خود به نام فضانورد، کیم سوکجین عضو BTS روی صحنه رفت تا آهنگ خود را با Coldplay اجرا کند. او برای همین کار با گروه راک بریتانیایی همکاری کرد و چند روز قبل برای اجرای یکی از کنسرت های Coldplay به آرژانتین رفت. اکنون، ویدیوهایی از بزرگ‌ترین عضو گروه Bangtan Boys که صحنه را با اجرای پر انرژی خود آتش می‌زند، در فضای مجازی پخش شده است.

کلیپی در فضای مجازی پخش شد که در آن کریس در حال معرفی جین شنیده می شود. او فاش کرد که چند ماه پیش از او تماس گرفت و جین به او گفت که باید در ماه دسامبر به مدت 2 سال برای خدمت سربازی برود. اما قبل از رفتنش می خواهد آهنگی بسازد که بیانگر عشقش باشد و با همه خداحافظی کند.

اهنگ The Astronaut را از اسپاتیفای و … گوش دهید:

برای اینکه بازدید بیشتر این موزیک فایل انرا قرار نداده ایم.

اوایل این ماه مشخص شد که جین با Coldplay در آهنگ انفرادی خود همکاری می کند. نشریه رسانه ای کره جنوبی TenAsia گزارش داد که این آهنگ “هدیه” Coldplay به جین است.

برای دیدن موزیک ویدیو The Astronaut به لینک زیر در اپارات مراجعه کنید:

http://www.aparat.com/v/9bmG0/موزیک_ویدیو_فوق_زیبای_جین_بی_تی_اس_آهنگ_فضانورد

جین برنامه‌های خود را برای انتشار سولو در کنسرت اخیر BTS ‘Yet To Come’ در اوایل ماه جاری در بوسان اعلام کرد. به محض اینکه جین فعالیت های تبلیغاتی «فضانورد» را به پایان رساند، انتظار می رود اولین عضو BTS باشد که برای خدمت اجباری سربازی نام نویسی می کند.

 

دوستان یک نظرسنجی ایا مایل هستید فایل موزیک و ام وی ها را در مقالات قرار دهیم با توجه به اینکه گوش دادن و مشاهده انها در پلتفرم های رسمی بازدید و ویو انرا افزایش می دهد؟ ممنون میشم در کامنت ها نظراتتون رو بنویسید

 

 

What do you think?

3 Comments

Leave a Reply
    • بخاطر فیلترینگ لینک اصلی ام وی ها که یوتیوب هستو نمیشه گذاشت میشه گذاشت ولی خب شاید وی پی ان نداشته باشن بعضیا بخاطر همین از آپارات میزارم که اینجوری ویو برای ام وی اصلی نمیخوره 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

new project 2022 10 19t111127.137 sixteen nine

آهنگ The Astronaut جین منتشر شد

1610036968 a82f96aa d34b 4833 9fb7 431423ce4d9f

آپدیت اینستاگرام جونگ کوک