2 21 e1587320067313
in

CryCry LOVELOVE OMGOMG

آپدیت اینستاگرام تهیونگ 2 آبان

 

کیم تهیونگ ارمی را بار دیگر به یاد کنسرت «Yet To Come In Busan» می اندازد. او در اینستاگرام خود عکسی از زمان اقامت خود در بوسان منتشر کرده و نوشته :

(” “부산ترجمه شده: بوسان). مجموعه عکس ها شامل عکسی از سایه او در ساحل، پشت صحنه از کنسرت، کلیپی از محل برگزاری کنسرت قبل از شروع مراسم، چند عکس دیگر از ساحل و دریا و موارد دیگر بود.

تهیونگ بار دیگر ثابت کرد که چرا پادشاه ویژوال BTS شناخته می شود. نگاهی به عکس ها بیندازید:

کنسرت «Yet To Come In Busan» اولین فعالیت گروهی بی تی اس از زمانی بود که آن‌ها در «پارتی شام بنگتان ۲۰۲۲» در اوایل سال در ژوئن اعلام کردند که برای مدتی استراحت می‌کنند. یک بار دیگر، ARMYs توانستند با جمع شدن گروه شاهد اجرا های فوق العاده پسرا باشند. در این کنسرت رایگان برای همه، BTS آهنگ جدید خود “RUN BTS” را برای اولین بار به صورت زنده اجرا کرد. با رقص و اشعار جذاب، صحنه را به آتش کشیدند. با این حال، با این حال V کسی بود که تمام توجه ارمی را به خود معطوف کرد. آن‌ها با آواز قدرتمند و مهارت‌های رقص عالی‌اش، بار دیگر با تهیونگ صاحب صحنه شدند.

در همین حال، تنها دو روز پس از کنسرت، BTS همچنین اعلام کرد که اعضا برای خدمت سربازی اجباری ثبت نام خواهند کرد. این به بحث طولانی مدت حول سربازی اعضا پایان می دهد که آیا آنها باید معاف شوند یا به خدمت سربازی اعزام شوند. بسیاری بر این عقیده بودند که این گروه به دلیل مشارکت در اقتصاد کره جنوبی و شناختی که برای کشورشان به ارمغان آورده است، باید از معافیت برخوردار شوند. با این حال، بزرگ‌ترین عضو گروه، کیم سوکجین، که بیشتر با نام هنری خود، جین شناخته می‌شود، در دسامبر که 30 ساله می‌شود، اسم خود را برای خدمت سربازی به سازمان مربوطه اعلام خواهد کرد. بقیه اعضا نیز به همین ترتیب و انتظار می رود که در سال 2025 دوباره به عنوان گروه 7 نفر گرد هم آیند.

What do you think?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

unnamed 14

البوم انفرادی جین در کنسرت بوسان

unnamed 15

جونگ کوک در قطر