6b09009b67e5435b841273f784f34b7a
in

LOVELOVE OMGOMG جینجین

آلبوم نامجون در راه است !

ظاهراً کیم نامجون آلبوم انفرادی را در 25 نوامبر ( جمعه-4 آذر )منتشر می‌کند

نوامبر شروع خوبی برای طرفداران BTS است زیرا لیدر بی تی اس  RM در حال کار بر روی یک آلبوم انفرادی است که به زودی منتشر خواهد شد. خبر انتشار انفرادی جدید کیم نامجون توسط BigHit Music روز سه‌شنبه پس از افشای برنامه‌های کیم نامجون و تاریخ احتمالی انتشار آلبوم توسط یک نشریه کره جنوبی تایید شد. به دنبال این خبر، ARMY در توییتر  “”RM 3 در حال آمدن است را ترند کردند.

 

خبر آلبوم انفرادی نامجون اولین بار توسط JTBC News منتشر شد. در این گزارش آمده است که خواننده Moonchild در مرحله نهایی تکمیل آلبوم انفرادی خود است و احتمالاً آن را در 25 نوامبر منتشر خواهد کرد. آلبوم آتی RM او را به سومین عضو BTS تبدیل می کند که پروژه انفرادی خود را از زمان اعلام استراحت گروه منتشر کرده است. فعالیت های گروهی پیش از این، J-Hope با نام Jack in the Box و جین یک آهنگ انفرادی با عنوان Astronaut را با همکاری Coldplay منتشر کردند.

 

در این بیانیه آمده است:

“RM یک آلبوم انفرادی منتشر خواهد کرد و او در حال حاضر در حال آماده سازی ان است.”

 

توییت یکی از کاربران:

این می تواند آخرین پروژه موسیقی انفرادی نامجون قبل از سربازی باشد و او واقعاً هیجان زده است. بیایید توقعات خود را کم نکنیم، بیایید سخت تر کار کنیم زیرا او پس از این همه سال کار لیاقتش را دارد. او فراتر از یک رهبر است! RM3 در حال آمدن است،”

 

What do you think?

4 Comments

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

BTS Jin saddens ARMY by revealing why he has no friends

تعویق برنامه جین بخاطر حادثه هالوین سئول

unnamed 18

مصاحبه مشترک نامجون و رپر آمریکایی فارل ویلیامز